
Агенција за безбедност саобраћаја Републике Србије у сарадњи са Управом саобраћајне полиције реализује кампању „Кад пијем не возим“, у оквиру које ће на летњим фестивалима присутни грађани моћи и да се алкотестирају, како би били сигурни да немају алкохола у крви, односно да могу безбедно да учествују у саобраћају, рекао је Милош Милекић из Одељења за планирање, превенцију и едукацију Агенције за безбедност саобраћаја.
-С обзиром на то да конзумирање алкохола, поред невезивања сигурносног појаса, коришћења мобилног телефона, као и прекорачење брзине, спада у основне утицајне факторе на сам настанак и последице саобраћајне незгоде, овакав вид кампање спада у кључне аспекте превентивног деловања у спречавању настанка саобраћајних незгода”, рекао је Милекић.
Сваке године око 500 људи изгуби живот у саобраћајним незгодама, од чега је око 100 младих, управо на оваквим фестивалима где је велики број младих људи, па један од кључних фактора управо за безбедно враћање кући са истих представља апел за одговорно конзумирање алкохола.
Из године у годину, код скоро 20 одсто младих који изгубе животе у саобраћајним незгодама, алкохол је присутан као утицајни фактор. Зато кампање попут ове, које су усмерене управо ка одговорној конзумацији алкохола, представљају битан фактор у смањењу броја људи који страдају у саобраћајним незгодама , рекао је Милекић.