Часопис Гимназије „Бора Станковић“ у Врању „Гимназијалац“ освојио је титулу најбољег средњошколског листа у Србији. То је резултат труда и посвећености, али и марљивог рада током читаве школске године, кажу уреднице часописа и њихова менторка.
Часопис „Гимназијалац“ освојио је прву награду у конкуренцији листова ученика средњих школа у Србији, а ова вест дочекана је са радошћу у редовима новинарске секције врањске Гимназије.
У израду последњег броја школског гласила уложено је много времена, труда, стрпљења и креативности, истиче ментора новинарског тима, професорка Ана Стоиљковић.
Ово је успех, не само секције, већ свих ученика и професора.
– Односно свих оних који су у периоду који покрива овај број часописа реализовали изузетан број активности, предавања, радионица, пројеката, изложби, тако да смо имали изузетно подстицајну атмосферу и богатство садржаја.
Захваљујућу залагању ученика и њихових ментора, било је лако да направимо један овакав часопис који обухвата све аспекте школског живота – указује професорка Стоиљковић.
Вест да је „Гимназијалац“ најбољи у Србији у својој категорији, дочекана је у први мах са усхићењем, али не и великим изненађењем, с обзиром на велики труд који је уложио цео тим, кажу уреднице часописа.
– Вест сам сазнала по повртаку из школе, мама ми је показала.
То је било и очекивано, јер смо се заиста подрудиле око уређивања часописа, имамо велики број тема и није изненађење што смо освојили прво место – каже Ива Тотић.
– Волимо да пишемо и волимо да радимо дизајн часописа, то је део посла који смо ми радиле као уреднице и мислим да је то нешто у чему сам највише уживала.
Заиста је прелеп осећај видети како се сав тај труд исплатио и видети позната лица у часопису, тако да смо заиста одушевљене – наглашава Анђела Димитријевић.
Овај успех „Гимназијалца“ резултат је континуираног рада новинарске секције током читаве школске године, истиче менторка.
– Секција функционише тако што се на почетку школске године сви окупимо, затим предлажемо теме које можемо да обухватимо и делимо задатке у зависности од интересовања и потенцијала.
У зависности од предложених тема, чланови секције се опредељују који део школског живота и ђачких интересовања желе да покрију и након тога они раде на задацима, пишу текстове, фотографишу и уређују фотографије, након чега иде лекторски рад – описује процес рада професорка Ана Стоиљковић.
Освојено прво место у Србији подстрек је за даљи рад, а новинарска секција Гимназије увелико ради на изради наредног броја, који би требало да буде објављен за Дан школе.