Данас је последњи дан за пријављивање кандидата на конкурс за упис студената у прву годину основних и интегрисаних академских студија на Педагошком факултету у Врању. Организован је и продужени јунски уписни рок, који ће бити у току наредне недеље.
Пријављивање кандидата за упис на Педагошки факултет завршено је данас. Они који су се пријавили полагаће пријемни 1. јула у 9:00 сати. За упис учитељског или васпитачког смера кандидати ће полагати тест говорних, музичких и физичких способности, српски језик и књижевност и тест општих знања и информисаности, док ће они који уписују смер интегрисаних студија за образовање мастер професора технике и информатике полагати, по избору, математику или информатику и тест општих знања и информисаности. Прелиминарни резултати пријемног биће већ 2. јула, а коначни 9. јула.
-Могу за сада рећи да је јако више него очигледан пораст броја заинтересованих у односу на претходне године. Имали смо онај један период када су наставнички факултети генерално били у кризи, полако излазимо из тога и радујем се да су наставнички позиви сада мало популарнији, каже Марија Дејковић, асистент на Педагошком факултету.
За оне који су још увек несигурни или желе да покушају на више високообразовних установа, организован је и продужени јунски уписни рок.
-Што се продуженог рока тиче, пријемни ће бити од 4. до 8. јула. Хтели смо да пружимо и могућност онима који су пробали на неком другом факултету, нису успели, па ће им можда други избор бити Педагошки, или из неког другог разлога нису стигли, нису могли, имали неку дилему, зато смо донели одлуку о продуженом јунском року, додаје Дејковић.
Од документације за пријаву су потребна сва четири сведочанства, фотокопија дипломе о завршеној школи и очитана лична карта, а сам образац пријаве добијају на факултету.
Дејковић је поносна и на остале активности факултета, којима оплемењују и осавремењују наставни рад. Тако најављују занимљив пројекат “Спасимо воду“ који ће бити усмерен на ученике разредне наставе, али и едукацију учитељског кадра који се образује на факултету. Ту је и пројекат “Дубоко учење“ који је везан за развој модела вештачке интелигенције.
Кроз све ове активности они омогућавају будућим наставницима, учитељима и васпитачима да стичу и практична знања у раду са децом, али и развијају комуникацијске и организационе способности.