Трибина која се бавила двема значајним темама: Медијском писменошћу и критичким мишљењем у доба вештачке интелигенције и применом вештачке интелигенције у образовању одржана је у Гимназији Бора Станковић. На ове врло актуелне и значајне теме говорили су доц. др Виолета Кецман и проф. др Далибор Петровић. Једно од кључних питања које је постављено у оквиру трибине јесте критичко мишљење у време вештачке интелигенције, као и како се она може употребити у образовном процесу. Трибину је подржало Министарство просвете.
Савремени начин образовања захтева примену информационо-комуникационих технологија у образовном процесу. Важно је увести наставне активности које подстичу ученике да критички анализирају информације које добијају путем дигиталних медија. У време вештачке интелигенције постављају се бројна питања у вези са пристрасношћу алгоритама и приватношћу при употреби информационих технологија, те тако и неговања критичког мишљења.
-У школи је могуће развијати медијску писменост и подстицати критичко мишљење и тај критички однос према свим медијским садржајима, између осталог, и онога што долази са вештачком интелигенцијом. Раније, у епохи традиционалних медија, када смо могли да говоримо само о радију, телевизији, новинама, прималац медијске поруке био је осигуран од стране уредника редакције. У данашње време, када су нови медији ту, када су могућности да се представи медијски садржај без икакве контроле, путем интернета, сам појединац који преузима одређени медијски садржај је изложен ризику. У том смислу, образовање баш сада мора да одговори на та важна питања, истакла је доц. др Виолета Кецман, из Пете београдске гимназије
-Када треба да дођемо до информација ми се више бојимо да ћемо доћи до дезинформација, него што мислимо да је лако да пронађемо неку информацију. У том смислу би вештачка интелигенција могла да одигра велику улогу, ти алати, софтвери, јесу моћни у препознавању онога што су дезинформације. На једном нивоу то је сјајна вест, међутим, на једном вишем нивоу, а то је, на нивоу сада ко управља вештачком интелигенцијом, имамо проблем друге врсте, а то је ко ће бити они који ће на неки начин уграђивати филтере у ове системе, каже проф. др Далибор Петровић са Саобраћајног факултета
Вештачка интелигенција је велики изазов и тема која опседа све. Сваки страх се укида знањем, чуло се на трибини, те је тако важно да се озбиљније посветимо изучавању и сазнавању онога што вештачка интелигенција јесте, и како да ми управљамо њом, а не она нама.