Гради се трећи крак новог топловода

Гради се трећи крак топловода

Изградња новог топловода у Врању, највећи је и највреднији пројекат ове године, који се финансира  из буџета Града. Ради се интензивно и већ је у току изградња трећег крака. Због тога су и честе обуставе саобраћаја у неким улицама. 

Ради се маскимално брзо и квалитетно, како бисмо нови топловод и нове котларнице које ће бити на биомасу и гас за наредну сезону ставили у функцију, каже Горан Петровић, директор Новог дома. Користи се лепо време, урађен је крак четири и завршен прелаз  код некадашње фабрике “Коштана“.  Све је враћено у првобитно стање. Уназад неколико дана, рађена је припрема за трећи крак који иде до некадашње штампарије “Нова Југославија“.

-Кренули смо од саме котларнице, преко пасажа између ове две зграде, излазимо на тротоар на самој главној улици, где је прелаз преко дуплих трака код Дуванске, улазимо у некадашњу улицу Моша Пијаде, успут стављамо на систем вртић  “Наше дете“ и долазимо до саме раскрснице са Лунгином  улицом. До ње је топловод дошао одозго и наставио преко Спортског центра. Ту ћемо имати шахту где ћемо спојити топловод , ту ће бити рачвање ова два крака – каже директор Горан Петровић.

Наилази се константо на проблеме током извођења радова,  због непостојања катастра подземних инсталација, а то је био проблем и у неким улицам где се радило у претходном периоду.

-Исдпод  земље смо наишли на неки бетонски канал. Не знамо шта је,  да ли нека турска  канализација или неки већи каблови. Радићемо анализу  стања, па ћемо наставити са радовима. У самој раскрсници Лунгине смо почели са радовима, али такође, тамо према вртићу имамо доста инсталација и тражимо сагласност пројектанта да се мало померимо. То изискује мало времена. Радићемо пуном паром и наћи ћемо решење, додаје Петровић.

У зависности од времена почеће и вариоци да раде у рововима. Углавном преко 60 посто топловода је већ изграђено и управо због тих радова неке улице ће морати да буду затворене за саобраћај.  Сама раскрница код Дуванске дозвољава да се ради једна страна, па онда друга, како се саобраћај не би потпуно обустављао.

Please follow and like us:
Друштво