Министарка државне управе и локалне самоуправе Јелена Жарић Ковачевић са сарадницима, током своје данашње посете Врању, одржала је састанак са градоначелником Врања др Слободаном Миленковићем, замеником градоначелника Миланом Илићем, начелником Градске управе Душаном Аритоновићем и представницима свих општина Пчињског округа.
Градоначелник Врања др Слободан Миленковић истакао је значај одржавања овог састанка, на којем су представници свих општина Пчињског округа били у прилици да презентују проблеме са којима се суочавају у својим локалним заједницама.
– На састанку смо говорили и о новитетима као што су услуге које иду у корист нашим суграђанима, а пре свега мислим на еУправу, еПисарницу и Јединствено управно место. На тај начин, побољшан је квалитет услуга грађанима. Такође, договорене су и будуће активности, у којима ће министарство кореспондирати и бити спона према другим министарствима, како бисмо унапредили рад општинских управа, нагласио је др Миленковић.
Медијима се обратио и Ненад Митровић в.д. директора Службе Координационог тела за југ Србије, који је похвалио активност министарства, да обиђе целу Србију и да се у сваком округу састане са представницима локалних самоуправа, јер како је нагласио сматра да је то најбољи начин за решавање проблема.
Обраћајући се медијама, министарка Јелена Жарић Ковачевић похвалила је Град Врање у погледу праћења активности и мера Министарстава државне управе и локалне самоуправе.
-Врање је отворило јединствено управно место, а такође потпуно је праћена и дигитализација и све мере, када је у питању eПисарница. Јединствено управно место има Град Врање и још две општине Пчињског округа. Ово је веома значајно, јер грађани на Јединственим управним местима могу да на једном шалтеру добију све потребне информације које су им важне за комуникацију са Градском управом. Што се тиче еПисарнице, то је још једна мера коју спроводи Министарство. Дигитализација је један од приоритета у раду Владе РС и министарства, јер желимо да наши грађани постану е грађани и добију све погодности које се нуде на овај начин, нагласила је министарка.
За сада имамо око 2.000 поступака, коју грађани могу да воде путем е писарнице, и то не само поступака који се односе на подношење захтева, већ и оних који подразумевају одлучивање по жалби. Грађани очекују једно квалитетно и ефикасно пружање услуга које ће задовољити њихове потребе и ми морамо да одговоримо на то на прави начин, са једне стране, а са друге, морамо да идемо у корак са развијеним земљама, где је дигитализација на високом нивоу, истакла је министарка Жарић Ковачевић.