
Ученици другог разреда Медицинске школе ”Др Изабел Емсли Хатон”, са смера физиотерапеутски техничар, имали су прилику да кроз Еразмус+ програм посете Глифаду, место у предграђу Атине, Грчка. Циљ посете био је упознавање са савременим техникама и методама терапијског лечења.
Пројекат, који је реализован од 5. до 17. октобра, омогућио је младим физиотерапеутским техничарима стицање драгоценог практичног и теоријског знања. Професорка и разредни старешина, Данијела Ристић, истиче да су ученици добили прилику да се упознају са новим рехабилитационим техникама и савременим приступом пливања који могу применити код разних врста инвалидности.
-Наши ученици су имали прилику да се упознају са новим рехабилитационим техникама и савременим приступом пливања како би могли да примене код разних врста инвалидности, објашњава професорка Данијела Ристић.
Ученица Емили Илић наглашава корисност путовања:
-Тамо смо научили доста нових техника и проширили смо наша знања. Имали смо доста радионица и практичног рада као и теорије.
Један од најважнијих сегмената едукације била је хидротерапија. Ученица Луна Ристић објашњава значај ове методе:
-Највећу пажњу смо посветили хидротерапији. Научили смо како да научимо пацијента како да се одржава у води, како да плута и да дише исправно. Пацијент може у води да изводи неке покрете које ван ње не може и зато је то јако корисно и та метода је веома значајна.”
Током боравка, ученици су обишли: Рехабилитациони центар и упознали се са најновијим методама и апаратуром која се примењује у пракси. Слану собу: Информисали су се о њеним бенефитима, индикацијама и контраиндикацијама.
Поред стручних предавања и радионица, ученици су искористили прилику да упознају грчку културу и историју. Ученица Ива Ивановић преноси утиске:
-Поред тога што смо имали предавања и радионице обишли смо и знаменитости Грчке: Музеј Акропоља, ратни брод, упознали смо Глифаду, Атину и то је било драгоцено искуство за нас.
Ова посета представља наставак успешне праксе, будући да су прошле године матуранти такође били део овог међународног програма.

